2010-09-08

IKASTURTE BERRIA



Gaur ikasturte berriari hasiera eman diogu, poz- pozik baina piska bat urduri. Aurten haundiagoak gara, 3. zikloan gaude, 5. mailan. Bageneukan lagunak ikusteko gogoa!


Andereño berria daukagu, Mª Carmen Vega eta ikasle berri bat ere, José Mª. Berarekin hogeitabi gara.


Gaur, aurkezpena egin ondoren, egon gara ikasgelako gauzak antolatzen: ardurak, liburuak, artxibadoreak eta material guztia. Esan digute arbela digitala eta bakoitzarentzako ordenadoreak ekarriko dizkigutela. Espero dugu aurten gauza asko ikastea, ondo pasatzea eta lagunekin harreman onak izatea. Blog honetan kontatuko dugu eskolan egingo duguna.


Natalia, Aitor, Agustín eta Gaizka

57 comentarios:

  1. Asko gustatzen zait argaskia

    ResponderEliminar
  2. kaixo Miranda naiz eta asko gustatu zait bloga.

    ResponderEliminar
  3. Gaur oso ondo pasatu dut jantoki orduan. Klasean geratzen gara jolasten eta oso ondo pasatzen dugu.

    ResponderEliminar
  4. Oso polita izan da ume hoiek idatzi dutena.

    ResponderEliminar
  5. Asko gustatu zait ikusi dudana, oso polita da.

    ResponderEliminar
  6. Iruditu zait oso polita,baina oso laburra ulertzen dut gauza asko egin ditugulako.
    Mª Carmen andereño oso majua da.
    Argazkia iruditu zait oso polita.
    Denak ateratzen gara oso ondo argazkian, oso polita geratu da.

    ResponderEliminar
  7. Nik blogean piska bat idatzi dut, oso ondo pasa nuen idazten.

    ResponderEliminar
  8. Soy un alumno nuevo en el colegio San Antonio. Me gusta mucho porque mis compañeros son amables conmigo y me ayudan mucho. Mi clase es muy bonita porque tiene un cajón para cada niño.No entiendo nada porque no sé euskera pero intentaré aprender lo antes posible.
    Un saludo.

    ResponderEliminar
  9. Oso ondo atera zaigu blogarena eta espero dut blogaren iradokizunak onak izatea . :)

    ResponderEliminar
  10. Oso ondo iruditu zait blog bat egitea horrela kurtsoa amaitzerakoan kurtsoan zehar egin duguna ikusi ahal izango dugu.

    ResponderEliminar
  11. Oso polita iruditu zait. Egia da oso urduri nengoela baina gero oso ondo.

    ResponderEliminar
  12. Kaixo 5.mailan nago 3.zikloan eta espero dugu gure bloga zuen gustokoa izan dadin.

    ResponderEliminar
  13. Oso polita iruditu zait egin duena beraiek.

    ResponderEliminar
  14. Kaixo. Nire klaseko neska-mutiek egin dute lehenengo sarrera blogan.Oso ondo iruditu zait idatzi dutena,polita izan da.

    ResponderEliminar
  15. Bloga oso polita da eta oso ideia ona iruditu zait.

    ResponderEliminar
  16. Asko gustatu zait eskolara bueltatzea nire lagunak ikusteko baita gure lehenengo bloga idazteko. Oso urduri egon naiz andereñoak esan zigunean blogarena pentsatzen nuelako zailagoa zela.

    ResponderEliminar
  17. Nire lagunak egon dira idazten eta utzi dituzten comentarioak oso ondo daude.

    ResponderEliminar
  18. Nik uste dut blogaren testua oso ondo atera zaigula eta lan ona egin dugula.
    Gehien gustatu zaidana txikitako argazkiak.
    HORRELA AGURTZEN NAIZ

    ResponderEliminar
  19. Lehenengo eguna asko gustatu zait eta argazkia oso polita geratu da.

    ResponderEliminar
  20. Gaur 4.garren eguna izan da.Andereñoa bloga erabiltzen azaldu digu eta gmail bat egin dugu bakoitzarentzat.

    ResponderEliminar
  21. Oso ondo geratu da argazkia denok barrez gaude eta poz-pozik.

    ResponderEliminar
  22. Gaur klasean pixka bat txarto pasatu dut apurtu dudalako nahi gabe panpin txiki bat.Uste nuen andereñoa bronka botako zidala baina azkenean lasaitzeko esan zidan.

    ResponderEliminar
  23. Gaur oso ondo pasatu naiz eskolan.Egin dugu ingurune,gastelania,matematika eta ingelesa.Orain prestatuko dut dantza bat gero eskolan egiteko nai badu nire lagun bat egin nirekin biak dantza egingo dugu eta dantza hau egingo dugu gure andereñorentzat.
    agur eta bihar arte

    ResponderEliminar
  24. Gaur gure lagunak patxi eta david irakurri digute documental bat patxirena dinosauriona zen eta davidrena lehen nolakoa zen mundua oso interesgarriak ziren orain hori ematen ari garelako eta anderenoak ezan digu ikazi duguna ikasteko.Eta oso interesgarriak izan arren anderenoak gauza batzuk azaldu ditu.Gauza batzuk ez dugulako ulertzen . Ni gutzienes ezan duen . Komentarioetan esaten duten bezala ume berri bat dugu klasean jose maria izenekoa oso barregarria da eta oso lagun ona oso majua delako ganiera oso askar ikasten ari da.

    ResponderEliminar
  25. Kaixo,gaur oso ondo pasatu dut eskolan ingurunen ikusi dugu bi enziclopedia bata dabidena zen ete bestea patxirena.Bata dinosauroetaz hitz egiten zuen eta bestean ikusi dugu nola zen lurra sortu zenean.Ikasle berri bat dugu Jose Maria eta ba doa euskara ikasten poliki-poliki baina oso ondo oso lagun ona da eta oso majua.

    ResponderEliminar
  26. Gaur 6.garren eguna izan da eta nire entziklopedia ikusi dugu.Gainera asko ikasi dugu gure gorputzen gauzetik adibidez hiru bizi -funtzio daukagula eta zelulaz osatuta gaude.

    ResponderEliminar
  27. urte honetan andereño oso ona daukagu,oso posik nago

    ResponderEliminar
  28. Niri asko gustatzen zaizkit dinosaurioak eta idazten dut ia dinosaurioen gauza geihagotaz hitz egin ahal badugu,agurrrrr.

    ResponderEliminar
  29. Gaur oso ondo pasatu dut klasean eta espero dut segitzea ondo pasatzen

    ResponderEliminar
  30. gaur andereñoarekin asi dugu liburuak idasten .
    eta ere bai etorri da maricarmen coca laguntzera. amaia ingelesekoa esan dio gure andereñoari oso ondo portatu gara .
    gero andereñoak esan dio nerea eta cristian kentzeko sati andi bat eta cristian trozo txiki bat kendu zuen .
    gero patxi gerard eta ni ensallatu dugu dantza bat eta matematika egin dugu

    ResponderEliminar
  31. Kaixo gaur gauza asko egin ditugu klasean ,eta gure andereño berria MªCarmen Vega laguntza asko ematen digu eta MªCarmen Coca ere bai laguntza asko ematen digu ,eta chupachus handi-handi bat daukagu gauzak ondo egiten dugunean edo oso-oso ondo portatzen garenean zati bat mozten dugu .MªCarmen Vega oso majua da sorte ona eduki dugu berarekin egotea agur eta hurrengorrarte.

    ResponderEliminar
  32. Nerea eta Agustin gara.Urte onetan asko ikasten ari gara eta oso pozik gaude andereño berriarekin.

    ResponderEliminar
  33. Ikasturte berria azi gara.Oso ondo pasatzen ari gara.Kariokarekin jolazten dugu. Agur

    ResponderEliminar
  34. kaixo,gaur eskolan oso ondo pasatu dut.
    Gaur nahia esan du dantza bat nahi ba dugu egin,eta ni esan dugu baitzez gau etorri naiz piskat berandu idastera se gaur egin dut ain beste gausa!

    ResponderEliminar
  35. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  36. kaixo,gaur atsedenaldi orduan oso ondo pasatu dut Udane eta Cristianrekin partxisera jolasten,barre asko egin genuen.Udane eta Aitor nire lagun onenak dira eta oso majuak dira.
    agur

    ResponderEliminar
  37. Gaur lagundu dut agustini taulak ikasten oso ondo egin du,gero lagundu diot blogean idazten baina ez dakigu non eman dugun eta esabatu da.
    Pena bat izan da oso polita izan delako.
    Gainera oso ondo pasatu dugu!

    ResponderEliminar
  38. Jantoki horduan musika ipintzen dugu eta dantxa bat egiten hari gara claseko mutil batxuk

    ResponderEliminar
  39. Gaur klasera iriztean gaztelaniako irakurketa egin behar genuen, baina gauza batez eta beste gauza batez, ezin izan dugu irakurri eta oso triste zentitu naiz, baina, azkenean ,PRIMERAN PASATU DUT¡Ingelesean, gimnasian, errekreoan...Oso ondo pasatu dut gaur.

    ResponderEliminar
  40. egun on, atzo 3retan ni dantxan ibili nintzen eta Aitorrek niri ikusi nau,beti ikuzten nau dantxatxen.Niri ez nau importa ikusten ba nau beste batzuk ez dut lotsa,dena kontrakoa guztatzen zait niri begiratzea.
    agur

    ResponderEliminar
  41. Kaixo,atzo oso ondo pasatu nuen eskolan ingurunen gauza asko ikasten ari gara eta gimnasian oso ondo pasatu dut, espero dut horrela jarraitzea. Esan digute arbela digitala eta ordenagailuak pizka bat beranduago ekarriko dituztela itzaroten gaude oraindik.Mari Carmen Vega lehen urtean ere euki zuen baina guk oraindik ez. Gogo asko ditugu eukitzeko.

    ResponderEliminar
  42. Gaur nire lagunaren etxean geratu naiz lo egitera eta esnatu naizenean bururatu zitzaidan hau egitea nire lagunaren etxetik. Bera oso lotzagarria da orresegatik ez zuen nahi nirekin idatzi.

    ResponderEliminar
  43. Atzo gauean, nik nire aitarekin eta nire amarekin blogeko argazkiak ikusi nitugun.Hor, Mari Carmen Vega agertzen zen.Jose Maria ere agertzen zen...Baina txikitan¡

    ResponderEliminar
  44. Kaixo gaur klasean nago eta oso ondo pasatzen ari naiz. Gaur lehenengo eguna da arratsaldez.

    ResponderEliminar
  45. Gaur klasean ikasi dugu resumenak egiten.

    ResponderEliminar
  46. Gaur nire aitarekin egon naiz ikusten bloga
    eta lortu dut komentario bat ipintzea.
    Nire aitari gustatu zaio asko egiten ari garena.
    Gaur andereñoak esan digu zer egingo dugun
    nahikon eta zer egingo dugun proan.
    Andereñoak Agustini gozoki bat eman dio eta
    txupatzuzeko zati bat kendu du.
    Jose Mariak ba doa euskera ikasten.

    ResponderEliminar
  47. Ahastu zait baina gaur Claudiari mindu diot
    eta ez naiz konturatu.
    Txarto egin dut egin diodana eta ez dut berriro egingo.Eta barkamena eskatu diot.

    AGUR

    ResponderEliminar
  48. Gaur Nataliak kendu du trozo txiki bat txupatxusari eta patxi ere Agustin oso ondo portatzen da .

    ResponderEliminar
  49. Gaur Anneri lagundu diot. Eta Patxiri ere eta orain egingo dut punto de cruz AGUR .

    ResponderEliminar
  50. nik gaizorik nago eta nire lagunak ez didate etxerako lanak ekartzen tzarto zertitzen naiz . ondo zentitzeko emen ipiniko dizuet nire etxeko tinbrea santamarina 58d rotondan eskolaren or gollan ondo pasa agur

    ResponderEliminar
  51. Me encanta PROA y más los viernes porque hacemos fichas de problemas y me encantan.
    Y además puedo hacer los deberes y siempre me da tiempo a terminarlos.

    ResponderEliminar
  52. PROA asko gustatzen zait etxerako lanak egin ahal dudalako Vanesarekin eta oso pozik nago.

    ResponderEliminar
  53. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  54. Baratzekoari buruzko idatzitakoa asko gustatu zait.

    ResponderEliminar

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.