2010-09-24

TALDE ELKARRERAGILEAK

Aurten euskera hobetzeko klasean talde elkarreragileak egiten ditugu. Hiru talde gara eta ordu eta erdi batean hiru ekintza ezberdin egiten ditugu: Carmen Cocarekin irakurmena, Carmen Vegarekin idazmena eta Yolirekin mintzamena.
Talde horietan gaudenean ikasten dugu:
  • Euskeraz hitz egiten
  • Parte hartzen
  • Elkarri laguntzen
  • Txanda errespetatzen
  • Lana egiten

Eta gero, klasean talde osoa gaudenean ikasi duguna praktikan jartzen dugu. Guri asko gustatzen zaigu ekintzaz eta andereñoz aldatzen dugulako, gehiago ikasten dugulako eta oso ondo pasatzen dugulako.

David, Anne eta Andrea

35 comentarios:

  1. Comentario au asko kostatu saigu egitea baina oso polita iruditu zait.

    ResponderEliminar
  2. Niri asko gustatu zait talde elkarreragileak oso ondo atera zaigu.

    ResponderEliminar
  3. Egia da.Oso ondo pasatzen dugu talde elkareregiletan eta gainera,antzerkiak egiten ditugu.

    ResponderEliminar
  4. Nik talde elkarreragileetan euskara gehiago hitz egin nahi dut. Saiatuko naiz ondo portatzen,txandak errespetatzen eta hitz gordinak ez esaten.

    ResponderEliminar
  5. Nik espero dut nire helburuak lortzea. Eta hauek dira: ondo jesartzea eta ahalegintzea. Asko gustatu zait Yolirekin egin genuena.

    ResponderEliminar
  6. oso majuak dira andereñoak eta nire helburua euskaraz hitz egitea da.Niri asko gustatzen zait egiten duguna talde elkarreragileetan.

    ResponderEliminar
  7. Niri oso ondo iruditu zait talde elkarreragileak asko ikasten dugulako eta euskaraz hitz egiten dugulako.

    ResponderEliminar
  8. Oso ondo iruditu zait bigarren sarrera hau. Nire helburua euskera gehiago hitz egitea eta letra hobeagoa egitea da. Uste dut lortuko dudala.

    ResponderEliminar
  9. Niri gehien gustatu zaidana Yolirekin egin duguna izan da. Antzerki dibertigarri bat egin genuelako. Eta mªcarmen vegarekin eta mªcarmen cocarekin ere oso ondo pasa dut

    ResponderEliminar
  10. Talde elkarreragileetan oso ondo pasatzen dut. Gainera helburu asko betetzen ditugu.Nik taldean laguntzen dut asko. Mª Carmen Coca oso andereño ona da eta oso ondo portatzen naiz berarekin.

    ResponderEliminar
  11. Ostegunean hasi ginen talde elkarreragileekin. Eta niri asko gustatu zitzaidan Yolirekin egotea, antzerki bat egin genuelako.

    ResponderEliminar
  12. Talde elkarreragiletan oso ondo pasatzen dut.Gainera askoz gehiago ikasten dugu.Nik taldean asko lagunduko dut batzuk atzean ez geratzeko.

    ResponderEliminar
  13. Lehenengo egunean,Yolirekin antzerki bat egin genuen eta oso ondo atera zen.Nik,ez dut euskaraz asko hitzegiten eta saiatuko naiz gehiago hitzegiten.

    ResponderEliminar
  14. Niri asko gustatu zait idatzi dutena, oso ideia ona euki dute. Niri asko gustatzen zait MªCarmen Coca oso majua delako eta asko ikasten dugulako berarekin, hiztegian bilatzen dugu eta asko irakurtzen dugu. Yolirekin antzerki asko egiten ditugu. MªCarmen Vegarekin asko idazten dugu.

    ResponderEliminar
  15. Talde elkarreragileetan oso ondo pasatzen dut Yolirekin, Mari Carmen Cocarekin eta Mari Carmen Vegarekin. Nire helburuak dira gehiago laguntzea eta ez hitzegitea garai desegokian.

    ResponderEliminar
  16. Talde elkarreragileetan oso ondo pasatzen dut. Yolirekin komikiak irakurtzen ditugu eta antzerki bat egiten ari gara, ni maisua naiz. Mari Carmen Cocarekin irakurketa egiten dugu eta Mari Carmen Vegarekin idazten dugu. Helburu batzuk lortu nahi ditugu euskaraz hitz egin adibidez.

    ResponderEliminar
  17. Niri oso ondo iruditu sait hor nahi dut itzegin gehiago,nik gutzi itzegiten dudalako.

    ResponderEliminar
  18. Talde elkarreragileetan 3 talde egin ditugu, andereño oso majuak daukagu eta pertsonak oso onak. 1ºandereñoa Yoli deitzen da oso majua da berarekin ahoz egiten dugu. 2ºandereñoa Carmen Coca da eta berarekin irakurtzen dugu. Azken andereñoa Mª Carmen Vega da gure klaseko andereñoa eta berarekin idazten dugu. Oso pozik nago andereño guztiekin.

    ResponderEliminar
  19. Talde elkarreragileetan Yolirekin komikiak irakurtzen ditugu eta gero egiten dugu antzerkia. Eta andereñoarekin egiten dugu liburuarena.

    ResponderEliminar
  20. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  21. Oso ondo iruditu zait eta lortu nahi dut adi egotea eta gehiago hitzegitea euskaraz.

    ResponderEliminar
  22. Niri gehien gustatu zaidana Mª Carmen Vegarekin egin duguna izan da. Gauza asko ikasi dugulako eta oso majua delako.

    ResponderEliminar
  23. A mí me parecen muy bien los grupos de euskera. Las maestras me parecen muy buenas. El primer día con Yoli leímos el comic del primer tema. Con Mari Carmen Vega explicamos cosas sobre las cartas. Y con Mari Carmen Coca leímos un texto, un trozo cada uno.

    ResponderEliminar
  24. Nik urte honetan uste dut euskera asko ikasiko dudala talde elkarreragileetan. Lehengo egunean Yolirekin antzerkia egin genuen, Mari Carmenekin idatzi genuen Epsilon XIIren berriari buruzko gauza batzuk. Mari Carmen Cocarekin irakurri genuen eta niri asko gustatu zitaidan.

    ResponderEliminar
  25. Talde elkarreragileetan oso ondo gaude baina
    adi egon behar gara eta lan egin. Uste dut klasean hobetzen ari garela. Giro ona lortu nahi
    dugu eta andereñoak pozik egotea gurekin.

    ResponderEliminar
  26. Gaur Agustine karamelu bat irabazi du eta gainera txupatxuseko zati bat moztea irabazi du oso ondo egiten dituelako gauzak eta bolada honetan oso ondo portatzen ari delako...
    Oso ondo iruditu zait.

    ResponderEliminar
  27. Asko gustatu zait bolada honetan Jose Mariari laguntzea...

    ResponderEliminar
  28. Gaur oso ondo sentitu naiz txupatxusari zati bat kendu dudalako Jose Mariari euzkaras hitz egiten ikasten lagundu diodalako. Baina gaur kasualitatez ez da etorri. Oso majua da eta oso langilea, asko ikasi du euzkaras:"kaixo, nire laguna zara?, maite zaitut...".

    ResponderEliminar
  29. Talde elkarreragileak ostegunean ditugu 9:45-11:15
    oso ondo pasatzen dugu eta askoz gehiago ikasten dugu. Jose Maria ikasle berria oso ondo doa eta euskaraz gauza asko ikasi ditu laguntzen diogu eta oso azkar ikasten ari da. Gehien gustatzen zaidana arte hezkuntza da, orain ohial batean hiru itsasontzi egiten ari gara eta oso azkar ikasi dugu.

    ResponderEliminar
  30. Gaur oso ondo pasatu dut. Bollontira joan naiz eta nire ama ginasiako zapatilak erosi dit gero jan dut eta etzera joan naiz. Nire amama eman dit pun de cruz egiteko. Ama asi dit eta gero nik asi naiz gausak egiten. MªCarmen oso posik ipiniko da ni egin dudana erakustea.Nik uste dut se MªCarmen oso
    irakasle ona dela.Orain blogean idazten ari nago eta gero lo egitera joango naiz nire ama ezan didalako.

    ResponderEliminar
  31. Asko gustatu zait punto de kruz erakustea guri oso polita da Marikarmen. Jose maria doa oso ondo itzegiten euskeras ,ikasi du pilobat oso posik nago gure klasearekin baina batzuetan...

    ResponderEliminar
  32. Gaur nire urtebetetzea ospatsera joan naiz eta oso ondo pasatu dut nire lengusinekin. Oraindik ez nuen ospatu eta gaur ospatu dut nire amamak eta nire lengusinak ere ospatu dutelako.

    ResponderEliminar
  33. Kaixo eskolan oso ondo pasatzen hari nago eta MªCARMEN oso irakasle ona da.

    ResponderEliminar
  34. Nire taldean Mªcarmen Coca oso pozik dago eta gauza asko ikasten ari gara.

    ResponderEliminar

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.