2010-10-19

PROA

Aurten, PROA proiektua hasi gara egiten. Badakizue PROA zer den? Orain azalduko dizuegu:


Eguerdian gelditzen gara saio batean klasean ikasten duguna hobetzeko, finkatzeko eta sendotzeko. Eta lan hori taldetan egiten dugu elkarri lagunduz. Orain Lehen Hezkuntzako 5. mailan gaude eta 2 urte barru DBHra joango garela kontuan hartuz, PROAN prestatzen ari gara  baldintza egokietan pasatzeko.
Batez ere lantzen duguna hauxe da: irakurketa, ulermena, laburpenak egitea, testu ezberdinak ekoiztea, matematikazko buruketak, ordenadorearekin lanak prestatzea... eta laguntza hori emateko prest dauden monitoreak etortzen dira: Ainara, Vanesa, Natalia eta Maitane. Laurok oso majuak eta atseginak dira. Gu oso pozik gaude haiekin pazientzia handia daukatelako.

Alba, Claudia, Nerea eta Ane






18 comentarios:

  1. Oso polita da. Niri proa oso ondo iruditzen zait oso polita.

    ResponderEliminar
  2. Niri PROAren asuntoa oso ondo iruditzen zait. Eta gainera monitoreak oso majuak dira.

    ResponderEliminar
  3. Niri PROA oso ondo iruditzen zait etxerako lanak egiteko eta abar.
    PROAn gauza asko ikasten dugu adibidez ingurunean animaliei buruz ikasten dugu eta gainera ez badugu ulertzen monitoreari galdetu ahal diogu.

    ResponderEliminar
  4. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  5. Niri PROA oso ideia ona iruditzen zait etxerako lanak egiteko, ematen duguna klasean hobetzeko eta abarrerako.
    Gaur komentatu nahi dudana Miranda etorriko dela nire etxera da. Horretan gelditu gara eta oso pozik nago bera ikusteko gogoa daukadalako

    ResponderEliminar
  6. PROAn oso azkar amaitzen ditut etxerako lanak, Vanesaren eta nire lagunen laguntzarekin. Oso ondo iruditzen zait PROAren ideia, guri laguntzeko.

    ResponderEliminar
  7. PROAn etxerako lanak oso azkar eta ondo egiten ditut Arantzarekin oso andereño majua delako. Oso pozik nago berarekin.

    ResponderEliminar
  8. PROAn oso azkar amaitzen ditut etxerako lanak, Vanesaren eta nire lagunen laguntzarekin. Oso ondo iruditzen zait PROAren ideia, guri laguntzeko.

    ResponderEliminar
  9. PROAn etxerakolanak egitera laguntzen digute asteartetan eta ostegunetan, baina batzuei ostiraletan ere bai. Ni Vanesarekin nago. Oso ondo nago eta horrela jarraitu nahi dut.

    ResponderEliminar
  10. PROA asko gustatzen zait, taldekako lana egiten dugulako eta Ainarak, nire PROAko andereñoak laguntza ematen didalako. Gustura dut PROA!!

    ResponderEliminar
  11. Niri asko gustatzen zait PROA, etxerako lanak egiten ditudalako eta monitorea berri bat ezagutu dut, Maitane izenekoa.

    ResponderEliminar
  12. PROAn asko laguntzen digute batez ere etxerako lanak egiten, fitxak egiten...

    ResponderEliminar
  13. Niri gustatzen zait PROA, horrela ez daukat etxerako lan asko. Ni astiro joaten naiz baina ikasi nahi dut azkarrago joan. Saiatuko naiz!!!

    ResponderEliminar
  14. PROAn asko hobetzen ari gara oso azkar egiten ditudalako etxerako lanak monitoreen laguntzarekin.

    ResponderEliminar
  15. Nik PROAn ondo pasatzen dut. Gainera Nataliak asko laguntzen digu eta oso majua da.

    ResponderEliminar
  16. Niri PROA asko gustatzen zait baina ostiraletan pizka bat rebelde nago baina Vanesarekin oso ondo nago eta Haizea, Gaizka eta Patxi asko laguntzen dute.

    ResponderEliminar
  17. Oso ondo iruditzen zait PROA gauza asko egiten dugulako. Andereño berriak daukagu beno proan ezagutu ditugunak.

    ResponderEliminar
  18. Ni PROAN oso ondo nago Ainara oso majua delako. Asko aurreratzen ari gara eta ikasten ari gara asko... agurrrrrrrrrrrr.

    ResponderEliminar

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.