2010-10-25

GURE LEHENENGO AURKEZPENA

Ingurune klaserako egin dugu lan bat: besteei azaltzeko landereei buruzko zenbait gauza prestatu dugu aurkezpen bat. Lan hori bikoteka egin dugu. Lehenengoz irakurri dugu, ondo ulertu ondoren diapositibak egin ditugu testuak, irudiak eta eskemak sartzen. Hasieran urduri geunden besteen aurrean azalpenak ematen baina gero eta hobeto egiten ari gara. Oso pozik gaude oso lan interesgarria gertatu zaigulako. Hemen ipiniko dizuegu egindakoa.




Egileak: Patxi, Endika eta Anne

10 comentarios:

  1. Denon artean egin dugu lan hori. Bakoitzari zati bat egitea tokatu zaio, baina binaka egin dugu.
    Oso polita atera zitzaigun andereñoak dena ordenatu zuelako.

    ResponderEliminar
  2. Nik "Landareak" aurkezpenean parte hartu dut eta gehiena gustatu zaidana izan da fotosintesia oso ondo geratu delako.

    ResponderEliminar
  3. Fotosintesia ni egin nuen eta oso saila iruditzen zen baina askenean os errasa zen

    ResponderEliminar
  4. Niri asko gustatu zitzaidan power pointen ideia. Nik ugaltze lana egin nuen. Ez zen zaila, erraza ere ez, ikasi behar zen, bai, baina gogoarekin egin genuen eta dena oso ondo atera zitzaigun.

    ResponderEliminar
  5. Niri asko gustatu zait Power Point bat egitea.
    Ni bizi funtzio bat egitea tokatu zitzaidan,
    Harremanak.
    Orain beste bat egiten hari gara animaliei buruz, eta oso ondo geratzen ari zaigu.

    ResponderEliminar
  6. NIri power point bat egitea oso ondo iruditu zait.
    orain beste bat egiten ari gara animaliei buruz eta argazki asko ipintzen ari gara obeto ulertzeko.

    ResponderEliminar
  7. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  8. Ikasturte honetan asko ikasten ari gara. PowerPoint programarekin azalpenak egiten ditugu. Horrexetarako argazkiak txertatzen ditugu.
    Eta hau dena gure andereñoari esker. Pasadan urtean ez genekien ezer ez. Aurten bai, asko gainera, eta gehiago ikasiko dugu.

    ResponderEliminar
  9. Pena bat izan da es ipintzea animaliena power pointa.

    ResponderEliminar

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.