2010-11-02

Eskolako baratzean


Urriaren 28an eskolako ortura joan ginen. Heldu ginenean Carmen Coca andereñoa gure zain zegoen eta lehenengoz zuhahitz baten inguruan jarri ginen ia asmatzen genuen ze motatakoa zen. Aztertu genuen enborra, hostoak, adarrak... baina ez genuen asmatzen. Orduan konturatu ginen lurrean botata zeudela urrak.

Orain bai... hurritza zen!.
Gero eskarolak landatu genituen. Ondo pasatu genuen lan hau egiten:
1. Bi talde egin genituen landatzen zutenek eta laguntzen zutenak.
2. Zulo bat egin genuen eskarolak landatzeko.
3. Gero bota genuen ongarria.
4. Azkenean ureztatu genituen.
Orain zainduko ditugu eta eskarolak jasoko ditugunean...
Entsalada goxo-goxo egingo dugu!!!


Egileak: Claudia eta Alexia

32 comentarios:

  1. Nik eskarola landatu nuenean oso ondo pasa nuen baina lehenengoz laguntzailea izatea tokatu zitzaidan oso lan gutxi egiten zen.

    ResponderEliminar
  2. Urriaren 28an ortura joan ginen, urte honetan andereñoa berria da, pasaden urtean Mariano zen urte honetan Mari Carmen Coca.

    ResponderEliminar
  3. Urte honetan gure andereño berria landareak landatzen, Mari Carmen Coca da. Ondo, ezta?

    ResponderEliminar
  4. Kaixo, zelan? ortura joan ginenean oso ondo pasatu genuen eskarolak landatzen eta ureztatzen. Oso dibertigarria izan zen eta gainera Mariano jubilatu denez orain Mª Carmen Coca arduratzen da. Joan ginenean bere lehenengo eguna zenez pixka bat okertu zen baina egun batzuk pasatzen direnean primeran egingo du.

    ResponderEliminar
  5. Oso dibertigarria izan zen eskarolak landatzea baina horrez gainera zuhaitz berri baten izena ikasi genuen: hurritza, urrak ematen dituen zuhaitza.

    ResponderEliminar
  6. Oso dibertigarria izan da ortura joatea. Lehenengo hurritz baten ondoan jarri ginen eta ez genekien zer motatakoa zen baina lurrean zeuden fruituak ikusi genituen eta orduan bagenekien zer motatakoa zen, urrak zituen eta, baina inork ez zekien euskaraz esaten eta gelara ailegatu ginenean hiztegian bilatu genuen. Eskarolak landatu genituen eta gero ureztatu genituen. Hau dena Mª Carmen Cocarekin egin genuen baina bere lehen eguna zenez ez zuen oso ondo egin baina seguru nago hurrengoan oso-oso ondo egingo duela.

    ResponderEliminar
  7. Hasieran, asko kostatu zitzaigun zuhaitz horrek nola zuen izena asmatzea eta gainera, inork ez zekien nola zuen izena. Orduan, gelara igo ginenean hiztegian bilatu genuen eta hurritza hitza ikasi genuen.

    ResponderEliminar
  8. Kaixo, zelan? Niri asko gustatzen zait ortua eta egin duguna ere. Asko gustatzen zait Claudiak eta Alexiak idatzi dituzten iradokizunak. Niri eskarolak ez zaizkit gustatzen baina probatuko ditut. Espero dut inork kentzea gure eskarolak eta jatea oso pozik.

    ResponderEliminar
  9. Niri asko gustatzen zaizkit ortuak, eta ikasi nahi dut landatzen, eta... Carmen Cocaren laguntzarekin agian lortuko dut. Errekreoan joan ginen, eta geratu ginen hori barik baina oso ondo pasatu nuen.

    ResponderEliminar
  10. Nik baratzera joan nintzenean oso ondo pasa nuen. Lehenengoz zuhaitz baten inguruan ipini ginen, ikusten ze motatakoa zen baina, ez genuen asmatzen eta norbaitek, esan zuen baina gaztelaniaz. Orduan Mª Carmen Cocak esan zigun klasean bilatzeko hiztegian. Bilatu genuen eta hurritza zela atera zigun.

    ResponderEliminar
  11. Niri oso iruditu zitzaidan elkarri laguntzea.

    ResponderEliminar
  12. Gustatu zait asko joan ginenean baratzera
    oso ondo pasatu genuen landatzen eta ureztatzen.
    Espero dut berriro joatea.

    ResponderEliminar
  13. Niri asko gustatu zitzaidan eskarolak landatzea eta ureztatzea ere, ortuak eta gauzak landatzea asko gustatzen zaidalako.
    Zuhaitza inguratu genuenean ez genekien bere fruitua urra zela. Ez ginen fijatu lurrean urrak zeudela.
    Oso ondo pasatu genuen.

    ResponderEliminar
  14. Urriaren 28an ortura joan ginen, pasaden urtean Marianorekin egiten genuen lan hori. Ikasturte honetan Carmen Coca dago eta oso ondo pasa genuen.

    ResponderEliminar
  15. Carmen Cocarekin oso ondo pasatu nuen, eskarolak landatzen eta ureztatzen.

    ResponderEliminar
  16. Guk eskarolak landatu eta ureztatu genituen. Ureztailuarekin busti ninduten. Uste dut izangabe gertatu zela.

    ResponderEliminar
  17. Nik oso ondo pasa nuen. Baina gehien gustatu zitzaidana izan zen landatzea eskarolak.

    ResponderEliminar
  18. Urriaren 28an ortura joan ginen eta zuhaitz bat inguratu genuen. Mari Carmenek esan zigun begiratzeko ze motatakoa zen, eta gero aurkitu genuen fruitua.

    ResponderEliminar
  19. Asko gustatu zait ortura joatea. Hasieran zuhaitz baten ondoan ipini ginen, deitzen zen hurritza. Geroago taldeka sartu ginen eskarolak landatzera. Gero ureztatu genuen. Mª Carmen Cocarenn lehen eguna zen. Ondo egin zuen eta beste egun batean bikain egingo du.

    ResponderEliminar
  20. Oso ondo iruditzen zait ortuan egin duguna.

    ResponderEliminar
  21. Oso polita izan da eta asko guztatu zait, bai, ori egia da asko kostatu zaigu baina askenean asmatu genuen ze lurrean zeuden urrak batzuk azkenean klasean aurkitu genuen iztegian urra itza.

    ResponderEliminar
  22. oso ondo pasatu dugu mªCoca rekin ortuan,zuhaitz baten izena

    ResponderEliminar
  23. mªCarmen Vega bronka botatzen didanean ni maite dut

    ResponderEliminar
  24. Gaur partidua jolastu dugu Andrea, Anne.G, Haizea eta ni. Barandiaraneko batzuk ere.Ni oso posik jarri naiz irabasi dugulako eta uste dut Haizea, Anne.G eta besteak ere.
    Gol asko sartu ditugu!

    ResponderEliminar
  25. Arratzalde honetan piska bat aspertu naiz baina ya pasatu zait.Ordenadorearekin jolastera eta powerpoint batzuk egitera jarri naizelako.
    Powerpointak izan dira komodoko dragoiarenak eta argaski bat aurkitu dut oso polita komodoko dragoia zegoen hondartzan eta oso handia zen.

    ResponderEliminar
  26. kaixo sarrera berri hau oso polita da eta ortuan oso ondo pasatu genuen

    ResponderEliminar
  27. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  28. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  29. Kaixo zelan? Ni ondo, ortua oso polita da ezta? Guk landatu genituen eskarolak eta primeran pasatu genuen. Beno joan behar naiz agurrrrrrrr!

    ResponderEliminar
  30. Gaur oso ondo pasatu dut Arte Hezkuntzan. Gauza berri bat ikasi dugu, Dipity programarekin egin ditzakegun denboraren lerroak. Oso polita iruditi zait. Guk Iparragirreren biografia egitea aukeratu dugu. Kontatuko dizuegu beste egun batean nola atera zaigun.

    ResponderEliminar
  31. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  32. Gaur Tarrastan nago eta oso dibertigarria da. Miranda, Claudia, Aitor, Patxi eta klaseko beste lagunak ere hemen daude. Oso ondo pasatzen ari naiz.

    ResponderEliminar

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.