2010-11-22

Gure bigarren azalpena: Animaliak

Ingurune klasean gure bigarren azalpena egin dugu. Honekin lagunei azaldu diegu animaliei buruzko zenbait gauza. Lan hori bikoteka egin dugu. Hasieran irakurtzen dugu eta ondo ulertu ondoren diapositibak egiten ditugu. Diapositibetan testuak, irudiak eta eskemak sartzen ditugu. Irudiak bilatzeko Cooliris programa erabiltzen dugu. Interneten dago eta dohainik eskura dezakezue. Eskemak egiteko FreeMind programa erabiltzen dugu. Hori ere Interneten aurki dezakezue dohainik. Hemen ikus dezakezue aurkezpena nola gelditu zaigun.

Egileak: Anne, David M. eta Gaizka

12 comentarios:

  1. Gure bigarren aurkezpena ze polita da.
    Ikasten hari gara asko Freemind eta Coolirisekin.

    ResponderEliminar
  2. Guk oso ondo apaintzen gara Freemind eta coolirisrekin.

    ResponderEliminar
  3. Gure bigarren azalpena izan da animaliena, oso ondo konpontzen gara FreeMind programarekin. Ez da oso zaila. Coliris programarekin ere konpontzen gara ondo, oso erraza da!

    ResponderEliminar
  4. Gaur eguerdian nire amari bloga erakutzi diot eta asko gustatu zaio. Ondoren Picasako argazkiak ikusi ditugu, bigarren aldiz. Oso ederrak dira¡

    ResponderEliminar
  5. 2.Gaia animaliak izan dira, baina asko kostatu zaigu gai hau azaltzea. Bai elikatze-funtzioarekin baita harreman-funtzioarekin eta azterketa oso erraza zen baina batzuei asko kostatu zaie eta eznahiko bat atera dute. Gehien erraza zena neurona zen.

    ResponderEliminar
  6. Oso polita da gure bigarren aurkezpena eta asko ikasten hari gara freemind eta colirisekin eta oso ondo pasatzen dugu ikasten

    ResponderEliminar
  7. Gaur oso ondo pasatu dut klasean, Nahikon its egin dugu Aitoretaz, Agustínetaz, Mirandataz, David Mirandataz, Alexiataz, Udanetaz eta Patxitaz. Ia-ia gauza guztiak izan dira onak, batzuk ez hain onak. Baina aurrera goaz konportamendutan!

    ResponderEliminar
  8. Kaixo,gaur oso ondo pasatu dut clasean orain plastika daukagu eta oso ondo pasatuko dugu.
    Goian ipintzen duen moduan cooliris erabiltzen dugu marrazkiak, argazkiak... bilatzeko. Eta nik lan bat egiten ari naiz medina azahararena eta hori erabiltzen ari naiz.

    ResponderEliminar
  9. Gaur oso ondo pasatu dut eskolan. Pixka bat keskatu egin naiz arratsaldean, andereño errieta txikia bota didalako. Nik uste nuen andereño nirekin aserretu egin zela, baina, gero, pozik ipini da, baita nik ere.

    ResponderEliminar
  10. Kaixo, gaur oso ondo pasatu dut eskolan eta heziketa fisikoan obeto.
    Orain tarrrastan nago eta oso ondo pasatzen ari naiz.

    ResponderEliminar
  11. Gaur tarrastan gaude eta oso ondo pasatzen ari dut gero berriz interneta eukiko dugu gaur aitorrekin herri kiroletan oso ondo pasatu dut.
    Herri kiroletan hau egin dugu:
    -Sakuen lasterketa, makilak artzea eta sokatira ba nire taldekoak beti irabazi dugu, badakizue zergaitik gure tldekoak hauek zirelako:
    -Natalia, Endika, Julen, Anne G., David M., Egoitz, ...

    ResponderEliminar
  12. Gaur partidu bat jolastu dugu, galdu dugu berdin da, esaten dute oso ondo jolastu dugula. Gu Alevin gara baina beraiek Alevin 2 siren.
    Ni botako nuen golera baina denbora amaitu da ze bat beraien taldekoa bultzatu didalako orduan albitroa esan du:
    -Balaoia urrezkoa, sartzen duena irabasten du. Bapatean oso urdurik jarri gara eta gola beraiek sartu dute, beno ere bai albitroa txistua piskattxarto egin du...

    ResponderEliminar

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.