2010-11-29

GURUTZE PUNTUA

Ostegunero, arratsaldero, Arte Hezkuntza egiten dugu. Andereñoak proposatu zigun gurutze puntua. Ideia asko gustatu zitzaigun. Badakizue gurutze puntua zer den?

Eskuz brodatzeko modu erraz bat da, irazkidun oihal batean, hariekin gurutzeak egiten.
Erabiltzen ditugun jostorratzak punta gabeak dira, hariak moulineak eta oihala panama. Aukeratu dugun motiboa itsasontzia izan da. Hiru egiten ari gara, bakoitzak aukeratu dituen koloreekin.

Hasieran bazirudien lan zaila zela. Bai zera!. Elkarri lagunduz denok ikasi dugu. Dibertigarria gertatu zaigu eta eskuoihal batean josita oso polita geratu zaigu.
Egileak: Miranda eta Haizea

12 comentarios:

  1. Idatzita dagoen moduan, oso zaila izan zen hasieran baina gero plis-plas batean egiten da.

    ResponderEliminar
  2. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  3. Bai, gurutze puntua asko gustatu zait. Nik amaitu dut eta orain marrazkiak egiten hari gara pertsonak egiten ikasteko eta gero margotzen ditugu.
    Gaur osos ondo pasatu dut klasean.
    Heziketa Fisikoan herri kirolak egin ditugu eta batzuetan batzuk irabazi dute eta besteetan beste batzuk.

    ResponderEliminar
  4. Gaur arratzaldean oso ondo pasatu dut ingelesean bederatzi koma hogeita bost bat atera dudalako

    ResponderEliminar
  5. Gaur klasean, ez naiz egon oso zentratuta, mina neukan albo batean eta, baina oso ondo zentitu naiz denak niri galdetu didatenean ia ondo nengoen ala ez. Heziketa Fisikoan, 3 ez jolasean nengoen Gerardekin, eta bera, nahi gabe edo nahita, ez dakit, jausi egin naiz. Negar egin dut, mina egin nuelako, eta ia-ia neska-mutil guztiak lagundu didate lurretik altxatzen, eta orduan ondo sentitu naiz, oso ondo, baina ez dakit nor barre egin du nitaz. Ondoren, Heziketa Fisikoan ere, denok animatu didate. Eguerdian mina kendu zait, pixka bat, eta ondo zentitu nintzen.

    ResponderEliminar
  6. Gaur klasean atsedenaldi ondoren Ingurune euki dugu eta asaldu dugu talde taldez gauza bat eta nire taldeoek eta ni asaldu dugu oso ondo.
    Pentzatu nuen txarto egingo dugula baina oso ondo atera da eta txalo bero bat eman digute.
    Auze dira nire taldekoek:
    Ane Fernandez, Aitor, Agustin eta ni.
    muxu handi bat.

    ResponderEliminar
  7. Oso ondo iruditu zitzaidan gurutze puntuarena. Ni oraindik bigarren itsasontzitik noa, baina, nik uste dut, ahalegin itzelak egiten ari naizela amaitzeko. Mari Carmenek nire izekoari erakatsi zion, eta orain, oso ondo egiten du gurutze puntua!

    ResponderEliminar
  8. oso ondo iruditu zitzaidan eta eman behar dugu eskerrak MªCarmen Vegari gurutze puntua egiteagaitik eta gaur oso txarto sentitu naiz.Oso txarto portatu naiz gaur clasean eta parkamena nahi diot eskatu Patxiri eta MªCarmen Vegari

    ResponderEliminar
  9. Oso pozik nago amaitu ditudalako hiru itsasontziak bakarrik falta zait ipintzea izena hau da June. Atsedenaldian geratu naiz egiten baina konturatu naiz ez zegoela andereñoa eta hutsi dut egiteari ze izena ipintzeko andereñoa behar dut.¡Oso dibertigarria da egitea gurutzeko puntua!beste andereño bat euki bagenu ez genuen egingo gurutze puntua.

    ResponderEliminar
  10. Gaur "Nahikon", nire lagun guztiak ezan didate nitaz pentztzen dutena eta asko gustatu zait. Horrezegatik ezkerrak eman nahi diet zeozer ezan dutenei.

    ResponderEliminar
  11. Niri asko gustatzen zait gurutzen puntua egitea eta amaitu dut baina sailatuko nahiz mire klasekoei lagurtzen beraiek amaitzeko. Espero dut denak amaitzea eta beste gausa bat astea.

    ResponderEliminar
  12. Asko gustatzen zait gurutze puntua egin etxean egiten hari naiz txori bat eta oso ondo geratzen hari zait.
    Asieran asko liatzen nintzen baina orain oso ondo egiten dut eta ia esan dizuedan bezala: asko gustatzen zait!

    ResponderEliminar

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.