2010-12-03

Arantzazu


Azaroaren 17an, Arantzazura joan ginen AntzerkiForumean parte hartzeko. Ezagutu genituen Mai eta Elena, aktoreak: izugarri onak ziren, benetan. Gero antzerkia ikusi genuen, "Sararen istorioa". Bazegoen mutil bat Gika deitzen zena Joneren lagunmina zela baina Leirek, haiek baino urte bat gehiago zuena, Joneri esan zion Gika errumaniakoa zela eta orduan, Jone Gikarekin haserretu zen eta hasi zen bera baino urte bat handiagoa ziren neska-mutilekin ibiltzen, ume txikiak jotzen, Sararekin sartzen,... Gika oso triste zegoen.  Txarto bukatzen zen istorioa. Guk erabaki genuen eszena batzu aldatzea amaiera zoriontsua izateko. Ondoren tailerrak egin genituen, eta atera ziren proposamenekin hormirudiak egin genituen. Oso interesgarria iruditu zaigu! Eskolan lan horrekin jarraitzen dugu.
Egileak: Andrea eta Ane F.


17 comentarios:

  1. Arantzazura joan ginenean bi neska-mutil ezagutu genituen Mai eta Elena. Antzerki horretan Sara izeneko neska bat txarto tratatzen zutela. Antzerkia amaitu ondoren, eszena txarrak ondo ipini genituen eta eszenak amaitzerakoan 2 talde egin genituen eta lan handia egin genuen. Ez dute ipini baina gero Pello apaizarekin egon ginen Arantzazuko eliza ikusten eta... badakizue zer faltatzen zitzaion Ama Birjinaren umeari? Hatzamarrak. Badakizue non zituzten? Gordeta, oso txikiak direlako.

    ResponderEliminar
  2. Arantzazura joan ginenean oso ondo pasatu genuen. Niri antzerkia asko gustatu zitzaidan. Eta bukatu eta gero galdera batzuk egin zituzten eta guk erantzunak ematen genituen. Gero jolas batzuk egin genituen. Azkenean jatera joan ginen. Or ez da ateratzen baina gero elisa ikustera joan ginen eta Pello (apaiza) arantzazuren historioa kontatu zuen:
    Bazen artzain bat menditik zihoala ama virginia ikusi zuena arantzan eta ezan zuen:

    -Arantzan zu?

    Badakizue " arantzan zu ", arantzazu!!!!
    jajaja

    ResponderEliminar
  3. Gustatu zitzaidan asko ikasi genuelako gausak, adibides egiten digutenean zeozer ez isildu.

    ResponderEliminar
  4. Gaur oso-oso ondo pasatu dut zirkoan. Polita da benetan, azkenean argazki bat bota dugu beraien batekin, nik uste dut deitzen zela"Floritxu Bolitxu" edo horrelako zerbait. Heziketa Fizikoan ez gara oso ondo portatu, eta oso dezepzionatuta zentitu naiz nirekin, ba dakit obetu portatu ahal garela, baina kostatzen zaigu, nik uste dut. Orain Tarrastan nago, eta hemen daude, Endika, Anne G., Patxi... Eta ume gehiago!

    ResponderEliminar
  5. Gaur tarrastan oso ondo pasatzen ari naiz baina Aranzazun obe jeje
    Ez daukagu klasea osteguna arte, pena bat esta?

    ResponderEliminar
  6. Asko gustatu zait Andrea egin duena nago tarrastan Nataliarekin ordenagailuan ezdakit zer egin...bueno uzte dut.

    ResponderEliminar
  7. Oso ondo pasatu nuen Arantzazun, batezere AntzerkiForum ikusten, baina, pena asko eman zidan Sarak aldamio batera igo zenean, bueno ez bakarrik hori, baizik eta antzerki guztia.

    Bueno bihar banoa Plasentziara asteburu luzea pasatzera. Uzte dut oso ondo pasatuko dudala, baina ez gara ikusiko egun batzuetan.

    ResponderEliminar
  8. Elena eta Mai oso ondo interpretatu zuten bere bakoitzaren pertsonaia asko gustatu zitzaidan antzerkia baina badakizue zer pasatu zen? ba ni lla ikusi dut artzerki hori Lurraskan eta piska bat aspergarria iruditu zitzaidan. Ez da gertatzer ezer ia ez nintzelako gororatzen.

    ResponderEliminar
  9. Niri, asko gustatu zitzaidan antzerkia baina ni ikusita nuen. Antzerkia ikusi nuenean, ez genituen tailerrak egin ume asko geundelako eta orduan aldi onetan gehiago guztatu zait tailerrak egin genituelako.
    Antzerkia ikusi eta gero, Pellok, elisa erakutzi zigun eta nire bizitzan ikusi dudan elisarik handiena zen. Geroago, 14 apostolak ikusi genituen eta Pellok kontatu zigun moduan, denak zeuden prest edozein gauza egiteko baina bat buelta emanda zegoen ez zuelako ezer egin nahi.

    ResponderEliminar
  10. Ni gaur elurrera joango nintzen baina azkenean ez naiz joan nire neba txarto dagoelako baina ondo ipintzen bada joango gara jan eta gero. Ni joan nahi dut eta espero dut joaten ba naiz ondo pasatzea.

    ResponderEliminar
  11. Ni gaur egon naiz itzegiten Nahia eta Mirandarekin oso ondo pasatu dugu.
    Atzo egin nuen La torre de Pisa diapositiba batzuetan eta kompartitu nuen klase osoarekin.
    Gaur ireki gmail eta 3 irodokizun ikusi ditut, zirenak:
    Haizearena, claudiarena eta Mirandarena ezkerrik asko neskak.
    Bihar tarrastara joango naiz animatu eta etorri neska eta mutilak.

    ResponderEliminar
  12. Gaur ez dakit egon den klasea, egon da?
    Egon bada ezin izan dut joan, oraindik ez naizelako bueltatu Plasentsiatik, baina egun batetik ez da ezer gertatzen, geratzen naiz errekreoan eta jantokian ostegunean eta egin ez dudana gaur, egiten dut ostegunean. Ondo iruditzen zaizu andereño? Ez bazaizu ondo iruditzen, bakarrik esan behar didazu ostegunean eta esaten didazu noiz aurreratzen dut.
    Bueno agur eta ondo pasa bihar, asken eguna da klaserik barik!jaja.

    ResponderEliminar
  13. Ostiralean ez naiz joan heziketa fisikoa egitera oso hotz dagoelako eta gaizorik ipintzen naiz ez daukat etxerako lanik eta ez daukalako zatiketak batzuk egin ditut ostegunarako etxerako lanak eukitzeko lau edo bost zatiketak eta liburua irakurri.

    ResponderEliminar
  14. Nik ikasi dut ume batek mehatxatzen ba zaitu esan behar diozula andereño bati. Ez zaitez ixildu, hori delako berak nahi duena.

    ResponderEliminar
  15. niri oso ondo iruditu zait sarrera gainera oso ondo pasatu genueneta elisan primeran Pedro oso majua da

    ResponderEliminar
  16. Arantzazun oso ondo pasa genuen gainera apaisarekin egon ginen oso majua zen baina ze pena eman sidan joatean uzte nuelako Elena eta Mai ez nuelako ikusiko inoiz berriro.

    ResponderEliminar
  17. Ni oso ondo pasa nuen eta asko ikasi nuen.

    ResponderEliminar

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.