2010-12-12

Euskararen Eguna



Abenduaren 3an Euskararen Eguna zen eta hori ospatzeko Etxebarriko frontoira joan ginen ikuskizun polita ikusteko: Zirika Zirkusekoek antolatua. Hiru pailazo ziren: Bolitxe, Krispeta eta Loretxu.
Egin zituzten dantzak, akrobaziak eta  malabarismoak izan ziren gehien
gustatu  zitzaigunak.  Suarekin ere jolastu zuten. Ahoan sartzen zuen eta ez zen erretzen. Eta... harrigarriena! Sua larrosa bihurtu zen!.
Pailazoek mozorrotzen ziren eta beste lurraldeetatik etortzen ziren: Chinatik, Cubatik, Paristik, Veneziatik ...
Barandiaran ikastetxeko eko bi irakasle eta ikasle bat atera zuten haiekin parte hartzeko. Bukatzeko eskailera batera igo ziren eta konfetia bota zuten.
Antzerkia amaituz gero, beraiekin argazki bat atera genuen.
Oso polita eta dibertigarria iruditu zitzaigun!
Egileak: Miranda eta Claudia.

30 comentarios:

  1. Ni oso ondo pasatu nuen hori ikusten. Eta asko barre egin nuen.

    ResponderEliminar
  2. Oso polita iruditu zitzaidan eta oso barregarria.

    ResponderEliminar
  3. Niri ez zitzaidan asko gustatu baina ez nintzen asko aspertu. Niri iruditu zitzaidan ume txikiagoentzako zela, baina bueno pailasoak orrela dira esta?

    ResponderEliminar
  4. Niri ez zitzaidan gustatu baina ez nintzen asko aspertu. Gauza batzuk barregarriak izan ziren adibidez: eskileran ataskatu zirenean.

    ResponderEliminar
  5. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  6. Egun horretan barre asko egin nuen Bolitxe, Krispeta eta Loretxurekin. Trapezistak zirela ematen zuen, akrobazia asko egiten zutelako. Batzuk oso arriskutsuak ziren, adibidez, suarena edo ezpatarena. Baina ez zen ezer serio gertatu.

    ResponderEliminar
  7. Nik oso ondo pasatu nuen nik pentsatzen nuen beste modu batera izango zela. Gauza asko egin zuten nik imajinatu nuen pailazo gehiago izango zirela tonteria asko eginez eta holako gauza baina...beno agur!!!

    ResponderEliminar
  8. Oso dibertigarria izan zen antzerkia baina pena bat izan zen ze bakarrik lehenengoko filako pertsonak aukeratu zituzten. Andereñoak pentzatzen zuen beste gauza bat izango zela eta guk parte hartuko genuela. Hala ta gutiz ere oso ondo pasatu nuen eta nire lagunek ere.

    ResponderEliminar
  9. Asko gustatu zait antzerki hori baina bukaeran aspergarria iruditu zait baina hala ta guztiz ere polita izan da.

    ResponderEliminar
  10. Egun horretan oso ondo pasatu nuen. Egin zuten
    akrobaziak asko gustatu zitzaidan oso arriskutsuak zirelako. Gehien gustatu zitzaidana
    izan zen aurkeztu zutenean "Sin Cham Pu"
    pentsatzen genuen xaboi barik zegoelako.

    ResponderEliminar
  11. Nik egun hori oso ondo pasa nuen eta gehien gustatu zitzaidana, sua ahoan zartzen zuel eta ez zela erretzen izan zen. Eta akrobaziak beno itzik gabe geratu nintzen, niri gehien gustatu zitzaidan pertzonaia Sintzampu izan zen. Ze dibertigarria!

    ResponderEliminar
  12. Niri gustatu zait antzerkia, Loretsu traketsuk sua sartu zuenean ahoan eta larrosa bihurtu zuenean.

    ResponderEliminar
  13. Niriasko gustatu zitzaidan batez ere suarena. Nik uste dut, ahora sartu baino lehen, listuarekin itzaltzen zuela. Baina ez dakit nola bihurtu zuen sua lore bat. Beno, magia izan ahal da.

    ResponderEliminar
  14. Asko gustatu zait antzerkia farre egin nuelako.

    ResponderEliminar
  15. Gaur bi asterketa euki ditugu: euskararena eta matematikakoa. Nik oso urduri nengoen, eta uste dut besteak urduri zeudela ere. Espero dut bikain bat ateratzea, edo, gutxienez, oso ondo bat, edo bakarrik ondo bat. Baina gainditzea bai nahi dut, guztiok bezala. Arratzaldean musikan, asi gara banaka " zazpi jauzi "ren abestia txirularekin jotzen. Gero, denok guztira ikutu dugu. Ondoren, dantza guztiak egin ditugu: zazpi jauzi, horpo punta... Azkenik, Olentzero Rockeroren abestia dantzatu dugu.

    ResponderEliminar
  16. Kaixo, gaur eskubaloian oso ondo pasatu dut.
    Ostiralean (batzuk) Berrizera goaz eta seguru nago oso ondo pasatuko dugula jokuak egiten...
    Gaur andereño bilera batera joan behar zen eta besta andereño bat etorri da, berria, Janire izenekoa.

    ResponderEliminar
  17. Ez dakit etxerako lanak denak egin asko daukat:
    Matematika egin liburuarena,liburua irakurri, ipuin-ipuinka fixa, taulak ikasi, ingurune ikasi eta testutzua egin. Ez dakit dena egingo dudan baina saiatuko naiz dena egitea bestela zelako bronka emango dit.

    ResponderEliminar
  18. Kaixo, gaur Madrilera joan naiz. Gaur badakizue Olentzero etortzen da, beno, ni nagoe lekuan "papa noel" etortzen da.
    ONDO PASA OPORRETAN!

    ResponderEliminar
  19. Kaixo, espero dut ondo pasatzea urte amaieran.
    30 egunean, Tarrastan festa bat egingo dugu eta oso ondo pasatuko dugu. Anima zaitezte eta galas etorri behar zarete.

    ResponderEliminar
  20. Gaur Alba Sanchez etorri da nire etxera makilatzera, eta egon gara oso politak, baina hori nire amari esker, oso ondo daki margotzen.
    Jajjja!!!!
    Gero juan gara Albaren etxera bere ama gu ikustera eta gero...
    Tarrastan egon gara jende asko zegoen eta,se ondo pasatu dugun. Neskak etorri gara margututa eta mutilak korbata batekin.
    Bukatzerakoan olioak jan ditugu,
    hori bukatzerakoan joan gara Gozo-Gozora"gozokidenda" eta denak geuden:
    Urte berrion 2011!
    Biar Gabon zahar benetaskoa.
    Ondo pasa!

    ResponderEliminar
  21. Nik ez nago oso ondo pasatzen gabonak: nire aitona hil da.
    Gaur etorri naiz plasentziatik ze, horkoa zen eta egon gara nire amamarekin, izekorekin, osabarekin, lehengusinarekin eta lehengusuarekin.
    Agur eta ondo pasa gabonak.

    ResponderEliminar
  22. Selan? Nik ondo, atzo juan ginen PINera.
    Pasatu genuen bikain!
    Nik egon nintzen:
    Albarekin, Anerekin, Ainoa O.rekin,Alexiarekin, Zaloarekin...
    Baina ere egon ziren beste neska-mutil batzuk.
    Natalia eta ni egon ginen TZOZNA batean eta erozi genuen poltzo bat, bera morea eta nik unrdina.
    Gero erosi genuen ere llabero bat.
    Pasatu genuen super ondo!
    Baina ez gekien zergatik ez ziren etorri Haizea eta Andrea?
    Beraiek ezan zutelako etorriko zirela.

    ResponderEliminar
  23. Atzo PINera joan ginen "comunidades"ekin eta nik oso ondo pasatu nuen. Nik egon nintzen Alexiarekin, Annerekin, Zaloarekin, Ainhoarekin, Nataliarekin eta Albarekin.
    Oso ondo pasatu genuen baina ia ez ginen esertan igo: Splasean, igelan eta Benny Hillean.
    Jan baino lehen igo ginen Splasean eta Anne poltso bat erosi zuen, gero, biak laurden gutxitan jatera joan ginen. Jan eta gero Benny Hillean eta igelan igo ginen, Natalia bere ahizpari eskuturreko bat erosi zion eta berarentzat poltso bat. Azkenik, lauak eta erditan, etxera edo tarrastara joan ginen.

    ResponderEliminar
  24. Pasaden egunean JUBILATUETARA joan ginen Tarastarekin, ni eta Alba egon ginen bi jubilatuekin bata deitzen zen Jose eta bestea Mari.
    Pasatu genuen pipa.
    Gaur piskat aspertzen naiz, ia norbait animatzen den TARRASTARA joaten.
    Egiten ari gara konfetiarekin kubo bezalako bat.
    ANIMATU MEZEDEZ!

    ResponderEliminar
  25. Gaur oso ondo pasatu dut eta ezkerrak eman nahi dizkiot andereñori Albari eta niri uzteagaitik egiten elkarrizketa plastika orduan.
    Eskerrik asko andereño!

    ResponderEliminar
  26. Gaur klasean gonbidatu espezial bat euki dugu:
    Juul. Juul bizitza txar bat euki du bere klaseko kideei erruagatik. Oso tristea zentitu naiz bere historiarekin. Ondoren hitzegin dugu horretaz eta egin dugu " tertulia dialogica " bat. Oso ondo zentitu naiz klaseko guztiekin hitzegiten tea Mª Carmenekin ere. Orain tarrastan nago eta oso ondo pasatzen hari naiz

    ResponderEliminar
  27. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  28. Kaixo,17an Portatilak ekarri ziguten eta dagoeneko estrenatu ditugu. Bihar arbela Digitala ipintzen digute(Hemen Daukagu-eta) Oso pozik gaude eta ilusio handia dugu gelan sartzeko eta arbela digitala ipinita ikusteko!!!!

    ResponderEliminar
  29. Gaur jarri digute rbela digitala eta oso pozik gaude denok.
    Eskerrik asko andereño erakuzteagaitik arbela digitalan gauzak egiten!

    ResponderEliminar

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.