2011-01-24

Olentzeroren jaialdia


Olentzeroren eguna abenduaren 23a izan zen. Arrantzalez jantzita etorri ginen eskolara. Klasean birpasatu genuen txirularekin joko genuen abestia: "Zazpi jauzi".
Korridoretik ikusi genuen nola etorri zen Olentero ume txikiei opariak ekartzera. Gure gelara ez zen etorri eta pena eman zigun. 6. mailakoek ia ia apurtu zioten burua Olentzerori. 3. pistan bildu ginen eskolako ume guztiak etorri ziren gurasoekin. Ziklo bakoitzak dantza batzuk egin zituen. Oso barregarria izan zen Haur Hezkuntzako dantza: ”Lo dago gure haurtxoa”. Bukatzeko denok elkarrekin "Olentzero Rokero" dantzatu genuen. Ze ondo pasa genuen! Eta gero... txokolatada!!!!!!!!!
Egileak: Miranda, Endika, Alba, Gerard, Andrea, David M, Anne G.

17 comentarios:

  1. Festa hori oso dibertigarria izan zen gainera txokolatada oso gozoa zegoen

    ResponderEliminar
  2. Oso ondo pasatu genuen Olentzeroren egunean. Gainera, gero txokolatada. Baina nik ez nuen txokolate asko edan: sukarra neukalako. Eta ez neukan gogorik.

    ResponderEliminar
  3. Festan oso ondo pasatu nuen eta gero txokolatadara joan ginen. ¡Txokolatea oso gozoa zegoen!!

    ResponderEliminar
  4. Olentzero egunean oso ondo pasa nuen. Dantza egin genuen zikloka. 5 urtekoek "Lo dago gure haurtxoa", 1. eta 2. mailakoek "Bizar Zuri", 3. eta 4.mailakoek "Pixka bat es mucho" eta 6.mailakoek eta guk txirulaz "Zazpi jauzi" jo genuen. Gero "Takoneo" eta "Villancico para Navidad" dantzatu genuen. Azkenean denok batera "Orpo punta" eta "Olentzero Rokero". Oso ondo pasa genuen denok!!!

    ResponderEliminar
  5. Olentzeroren egunean oso ondo pasa nuen eta politena izan zen azkena "Olentzero Rokero" dantza genuelako nahi zuen gende guztiak. Eta gozoena... um! Txokolatea izan zen.

    ResponderEliminar
  6. Ze ondo pasa genuen, Olentzero egunean!
    Txokolatada izan zen hoberena!
    Baina dantzaldia ere. Esan zigun Iratxek oso ondo jo genuela.
    Baita guk esan genuen. Jejje!

    ResponderEliminar
  7. Olentzeroren dantza oso polita izan zen eta txokolatea oso gozoa zegoen. Ni pozik nengoen.

    ResponderEliminar
  8. Nik oso ondo pasatu nuen Olentzeroren jaialdian. Haur Hezkuntzek "Lo dago gure haurtxoa" dantzatu zuten. Guk "Zazpi Jauzi", "Takoneo" eta "Villancico para navidad" dantzatu genuen. Gainera, "Zazpi Jauzi" abestia jo genuen txirularekin.

    ResponderEliminar
  9. Nik Gaizkarekin dantza egin nuen. Oso ondo atera zitzaizkigun dantzak. Azkenik dantzaldia amaitu zuenean txokolate goxo-goxoa eta beroa edan genuen. Oso egun dibertigarria izan zen guztientzat!

    ResponderEliminar
  10. Arrazoi dute oso ondo pasa genuen Olentzeroren egunean eta txokolatada... ere bai penagarria izan zen Olentzero ez etortzea gure gelara.

    ResponderEliminar
  11. Niri asko gustatu zait "Villancico para Navidad", "Zazpi Jauzi txirularekin"...
    Oso odo pasa genuen eta ume txikiek oso ondo dantzatu eta abestu zuten.
    Txokolatada goxo-goxoa zegoen.
    Iratxek gure musikako andereñoak esan sigun oso ondo jo genuela "Zazpi Jauzi"
    Klasera heldu ginenean Olentzero gauza batzuk ekarri zizkigun: Pastilla batzuk...
    Bueno Olentzeroren egunean oso ondo pasa nuen.

    ResponderEliminar
  12. Nik oso ondo pasa nuen Olentzeroren egunean. Guk "Zazpi jauzi", "Villancico para navidad" eta "Takoneo" dantzatu genuen. Txokolatea oso gozoa zegoen nik birritan edan nuen.

    ResponderEliminar
  13. Nik oso ondo pasatu nuen Olentzeroren jaialdian eta dantzak oso politak izan ziren eta ume txikiek "Lo dago gure haurtxoa" dantzatu zuten. Ze politak zeuden eta ze potsolitoak eta azkenik urtero bezala txokolatada eta ze gozoaaaaa.

    ResponderEliminar
  14. Oso ondo pasatu genuen eta gainera inoiz ikusitako dantza bat ikusi genuen. Dantza berri bat izango zen.
    Azkenean, Olentzerok guri eta seigarren mailakoei goxoki batzuk ekarri zizkigun.
    Gero, txokolatadan, ez nuen txokolatea edan ez zaidalako gustatzen baina azkenean pixka bat dastatu nuen.

    ResponderEliminar
  15. Olentzero jaialdia asko gustatu zaitzaidan. Oso-oso barregarria izan zen Haur Heskuntzako dantza.Eta txokolatada edan genuen oso ona zegoen.Ge

    ResponderEliminar
  16. Olentzeroren jaialdian nik dantza egin nuen andereñoarekin, oso ondo pasa nuen, gure dantza deitzen zen "Villanciko para Navidad" gero txokolatada jan genuen oso ondo pasa genuen.

    ResponderEliminar
  17. Ni ez nintzen egon gaixorik nengoelako baina guztatuko litzaidake egun horretan egotea. Nire etxean musika entzuten nuen OLENTZERO ROKERO.

    ResponderEliminar

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.