2011-01-27

Animoto

Bideoklip errazak egiteko badago Interneten dohainik den tresna interesgarria: ANIMOTO. Guk ikasgelan erabili dugu eta asko gustatu zaigu. Animotora nahi dituzuen argazkiak edo irudiak igo ditzakezue. Gero nahi duzuen musika edo zuek grabatutakoa. Programa ingeleraz agertzen zaizue baina ikonoekin erraz ulertzen da. Azkenik, sakatzen duzue “Create video” eta berak denboraldi laburrean dena egiten du. Oso dibertigarria da eta guri asko gustatzen zaigu. Erabiltzeko, lehenengoz, korreo kontu bat sortu behar duzu. Gainera konpartitzeko aukera ere ematen dizu: Facebooken, twitterren, My Spacen..., edo emailetik bidal dezakezu. Hemen ikus dezakezue nola gelditu zaien Haizeari eta Aneri.
Egileak: David R. Haizea, Gaizka, Cristian, Claudia, Natalia eta Agustín

8 comentarios:

  1. Oso ondo pasatu nuen Animoto egiten.

    ResponderEliminar
  2. Galileo Galileiren Animotoa, Anek eta nik egin genuen. Asko kostatu zitzaigun!!Pila bat aldiz grabatu genuen, baina azkenean ondo atera zen. Oso polita atera zaigu eta Arbela Digitalan ikusi genuen.

    ResponderEliminar
  3. Ze polita den Animoto. Nire lagunak oso polita egin dute ezta???
    Niri gustatu zait asko. Ni bat egiten ari naiz deitzen da "El secreto de la arboleda"
    oso polita da, irakurri behar duzue.

    ResponderEliminar
  4. Oso polita iruditu zait ANIMOTO, klaseko bi lagunek egin dute. Nik azkar egin nahi dut.

    ResponderEliminar
  5. Oso polita iruditu zitzaidan andereñoak egindako probak, orduan ni hasi nintzen bat egiten. "El palacio de papel" liburua egiten ari naiz. Ea amaitzen dudan egun batean.

    ResponderEliminar
  6. Asko gustatu zait lan hau egitea nire lagunekin
    Animoto programari buruzkoa. Gaur, klasean irakurri dugu eta Haizea eta Anek egindakoa ikusi dugu.

    ResponderEliminar
  7. Oso ideia hona izan da andereñoa. ANIMOTOA egitea. Adibidez Ane eta Haizeak egin dute GALILEO GALILEI eta oso ondo atera zen.

    ResponderEliminar
  8. Niri animoto egitea oso ondo iruditu zitzaidan eta asko guztatu zitzaidan galileo galileiren animotoa.

    ResponderEliminar

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.