2011-04-15

Ezetz hegan egin

Gaur, Bilbora joan gara 6.mailakoekin "Teatro Campos" era. Ikusi dugun antzerkia "Ezetz hegan egin" edo "Vuela si puedes" erderaz.
Bazen, txori talde bat. Egun batean, trebeenak bildu ziren. Ezan zuten arriskuan zeudela eta alde egin behar zutela. Horrela egin zuten baina ahulenak irlan utziz. Oso lodiak zirelako, txikiak zirelako, ez zutelako kontrolatzen bere sistema-nerbiosoa, ...
Hiru txori geratu ziren irlan.
Hasieran, ez zuten janaria banatzen baina azkenean, beste txori batekin elkartu ziren. Berak, oso ondo zekienez nola iraundu bizirik irla batean, lagundu zien hegan egiten, arrantza egiten, ...
Azkenean, irlatik ateratzea lortu zuten. Oso polita izan da, gutxienez guri, gustatu zaigu.

9 comentarios:

  1. Asko gustatu zitzaidan "Ezetz hegan egin antzerkia", batez ere, beraien artean oso ondo moldatzen direlako. Agian gure klasean, ni ere, berataz ikaasten dugun.

    ResponderEliminar
  2. Niri ere asko gustatu zitzaidan antzerkia. Gehien gustatu zitzaida zatia izan da ekaitza etorri denean eta denok egon dira laguntzen haien artean. Ze ondo pasa nuen!

    ResponderEliminar
  3. Niri asko gustatu zitzaidan antzerkia baina oso penagarria izan zen baina azkenean egiten talde lana soluzioia aurkitu zuten,ni uzte dut antzerkia erakutzi digula talde lana egiten badugu gauza asko egin ahal dugula.

    ResponderEliminar
  4. Niri asko gustatu zitzaidan antzerki hori baina, "El teatro campos" campotik zuri-zuria zen eta hainbat gauza arraro zituen. Oso polita izan zen Ezetz egan egin lehenengos ez zutelako taldean egoten eta elkarri laguntzen, amaieran taldean egoten ziren eta elkarri laguntzen zuten beste txori batekin.

    ResponderEliminar
  5. Oso polita izan zen. Gainera zinezten zuten eta ez ziren barre egiten umeak egiten baziren. Egingo dugunean antzerkia hori eraman behar dugu buruan.

    ResponderEliminar
  6. Oso triste nago klaserik ez dagoelako. Baina, ez dut hain txarto pasatu. Batzuetan, Zintururi plazara joan naiz futbolera jokatzera nire aitonarekin. 23ko larunbatean arratsaldean, "Carrefour"ra joan ginen nire gurasoak eta ni. Hor, nire ama erosi zion maletin bat nire aitari. Niri, atezainezko eskularru batzuk. Ze pozik ipini nintzen! Justu-justu kobratu ondoren, ipini nituen. 24ko igandean, Zumaiara joan ginen nire bi isekoak, nire gurasoak eta ni. Ze polita zen Zumaia! Gainera, itsaslabar batera joan ginen. Nire aita, itsaslabar baten puntan jesarri zen. Nik uzte nuen, hankak solte zeuzkala, eta ni beldur nintzen. Baina leku bat zegoen oinak jartzeko. Nik hori jakitean berarekin jesarri nintzen. Ondoren, Getariara abiatu ginen oinez. Ordu erdi bat zen! Horra joaten, ikusi genuen museo bat: Zuloaga Museoa! Nik esan nien nire gurasoei gelako bi umeek bere biografia egin zutela. Nik, museora sartzea nahi nuen, baina ez geneukan diru askorik, orduan jarraitu genuen gure bidaia. Getarian, askaria jan genuen bar batean. Merkatu txiki bat zegoen, eta hor geratu ginen pizkatxo bat ikusten. Gero, autobusa hartu genuen eta Zumaiara abiatu ginen berriro. Hor, kotxea hartu eta etxera bueltatu ginen. Ze egun ona, baina nekea ere!

    ResponderEliminar
  7. Gaur Proan matematika egin dugu eta ulertu nuen, oso ondo egin dut matematika liburuan. Nik bakarrik egin dut eta gero Vanesak zuzendu egin duenean oso ondo ezan dit egin dudala.

    ResponderEliminar
  8. Gaur Tarrastan nago. Oraintze bertan, amaitu dut inguru ikasten "Google Docs" en, eta Udane eta niri tokatu zitzaigun diapositiba amaitu dut. Gero internetera apuntatuko naiz eta abesti bat erakutsiko diot Agustini.

    ResponderEliminar
  9. Nik oso ondo pasa nuen egun horretan oso interesgarria izan zen.

    ResponderEliminar

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.