2011-05-17

Biografiak

Ikasgelan oso lan polita egin dugu: Wiki batean egindako biografiak bildu ditugu. Lehenengoz andereñoak "webquest" gure Gmailera bidali zigun zer egin behar genuen gidoiarekin. Lana bikoteka egin dugu. Esteka batean klikatzen bagenuen, wikipedian Euskal Herriko pertsonai ospetsu batzuk zerrendatuta agertzen ziren. Gure pertsonaia aukeratu ondoren, bere datuak inprimatu genuen. Ideia nagusienak azpimarratu genituen. Gero, Word programa erabiliz idatzi genuen. Gure ikaskideei azaltzeko PowerPoint programarekin aurkezpena egin genuen. Gero denborazko lerroan ipini genuen Dipity programa erabiliz. Azkenik wiki batera pasatu genuen. Hemen daukazue helbidea ikusi ahal izateko.

13 comentarios:

  1. Niri oso ideia polita iruditu zitzaidan Wiki bat egitea. Nire pertsona ospetsua Jorge Oteiza izan zen. Nataliarekin tokatu zitzaidan, eta oso ondo egin genuen lan!

    ResponderEliminar
  2. Biografiaren ideia oso ondo iruditu zitzaidan, asko ikasiko genuelako gende ospetsuetaz.
    Oso ondo iruditu zait!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponderEliminar
  3. Wikispaces ekin gauza asko egin ahal dira. Eta hau bat da. Niri eta Gerard Jose Maria Iparraguirre tokatu zitzaidan eta oso ondo lan egin genuen.

    ResponderEliminar
  4. Wikia egitea asko gustatu zitzaidan. Niri Ignacio Zuloagaren Biografia egitea tokatu zitzaidan Cristianekin. Lan asko egin genuen baina azkenean oso polita gelditu zen.

    ResponderEliminar
  5. Niri asko gustatu zait biografiak egitea horrela asko ikasi dugu eta niri Bilintx tokatu zait eta asko ikasi dut berarekin.

    ResponderEliminar
  6. Niri oso ideia polita iruditu zait wikispacesrekin biografia eta Endika eta niri tokatu zaigu Jose Angel Iribar

    ResponderEliminar
  7. Biografia egitea oso ideia ona iruditu zait. Niri Anton Abbadia egitea tokatu zitzaidan, nire bikotea Jose Maria izan zen baina eskolatik joan zenez nik bakarrik egin nuen.

    ResponderEliminar
  8. Aneri bezala, asko gustatu zait biografiaren ideia. Eta gainera "Wiki" zer den ikasi genuen. Mikel Laboari buruz asko ikasi nuen. Biografia oso politak egin ditugu denok!!!!!

    ResponderEliminar
  9. Gaizkari eta niri tokatu zitzaigun Jorge Oteiza- rena egitea, lan asko egin genuen baina egin eta gero oso polita geratu zitzaigun. Asko gustatu zitzaidan berarekin egitea.

    ResponderEliminar
  10. Claudiari eta niri tokatu zaigu bioi egitea Juan Crisostomo Arriagarena. Oso ondo pasatu dut Claudiarekin.

    ResponderEliminar
  11. Oso ondo pasatu dut prestatzen nire personaia. Asko dibertitu gara Alba eta biok. Eta gainera orain asko dakit Juan Crisostomo Arriagari buruz.

    ResponderEliminar
  12. Oso ondo pasatu dut biografia egiten eta Haizearekin tokatu zait eta oso polita geratu zaigu.

    ResponderEliminar
  13. Oso ondo iruditu zait wiki bat egitea bigarren blog bat egitea iruditzen delako.

    ResponderEliminar

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.